Ką jums reikia žinoti apie DPF valymo produktus?

Visi vairuojantys modernų dyzelinį variklį turintį lengvąjį automobilį, furgoną ar sunkvežimį žino, kas yra kietųjų dalelių filtras. Greičiausiai, dėl jo jums jau teko patirti kančių. DPF filtras yra jūsų automobilio dalis, kuri sulaiko kietąsias daleles bei suodžius iš išmetimo sistemos ir juos pašalina. Taip pat, dėl DPF regeneracijos proceso jis palaiko save švarų.

DPF regeneration in action

Šaltinis: Automate Training

Teoriškai dėl filtro regeneracinės savybės, žinomos kaip automatinė regeneracija, DPF turėtų veikti neribotą laiką .

Tam kad tinkamai pašalinti suodžius bei daleles, DPF regeneracijai reikalingos aukštos temperatūros (virš 600ºC). Tačiau jūsų automobilis šias sąlygas pasiekia tik greitkeliuose ar užmiesčio keliukuose, kuriuose automobiliai pasiekia didesnius greičius.

Deja, realybė yra kitokia: automobilių spūstys ir trumpi atstumai mieste sumažina šio valymo proceso efektyvumą.

Praktinis pasaulis reikalauja kitokio automobilių naudojimo nei tokio, kokį galvoje turėjo inžinieriai, kurdami DPF. Šis aukštos temperatūros trūkumas dažnai yra priežastis, kuri lemia baisiojo pranešimo skydelyje apie DPF klaidą.

Mano DPF įspėjamoji lemputė mirski: ką daryti?

Jūsų pirmoji mintis gali būti noras važiuoti tiesiai į servisą. Nors tai visada yra gera praktika, tačiau prieš tai užduokite sau kelis klausimus:

  • Ar jūs dažnai važiuojate trumpais atstumais?
  • Ar dažnai vairuojate nedideliu greičiu?
  • Ar DPF klaida užsidegė pirmą kartą?
  • Ar jūsų automobilio rida yra nedidelė?
  • Ar automobilį turite neilgą laiką?

Jei į tris ar daugiau klausimų atsakėte teigiamai, tuomet jūs turėtumėt išspręsti savo bėdą be mechaniko pagalbos. Taigi, visko, ko jums reikia, tai kokybiškas priedas, su kuriuo būtų atlikta derama DPF regeneracija.

DPF warning light, indicating the need of a DPF cleaningDPF įspėjamoji lemputė: Nepanikuokite

Priedų sustiprinta DPF regeneracija

Lengviausias būdas pasiekti geresnę ir greitesnę regeneracija, tai katalizatorių (medžiaga, kuri padidina cheminės reakcijos greitį) naudojimas, sumaišant juos su kuru. Tinkamas pavadinimas šiems katalizatoriams yra Fuel Borne Catalyst (FBC).  Šie katilizatoriai turi vieną iš šių komponentų:

  • Metalai: metalo oksidų pagrindu kuro priedas, kuris išgyvena degimo procesą variklyje ir patenka į išmetimo sistemą.
  • Organometalinis junginys ar organinės druskos: degimas aktyvuoja šiuos junginius ir išmetamosiose dujose susidaro metalų oksidai/sulfatai.

Beveik visi FBC yra metalo pagrindu, dažniausiai naudojami ferocenas (geležies oksidas), ceris (cerio oksidas) ir platina (platinos dioksidas).

Pagrindinis katalizatorių privalumas tas, kad jie išdegina suodžius prie žymiai žemesnių temperatūrų, bet kiekvienas katalizatorius turi savo savybes ir naudas.

Atrodo, kad ferocenas yra dažniausiai naudojamas komponentas DPF valymo priedų rinkoje. Tačiau, lyginant su geležies oksidu, cerio oksidas procesą paspartina apytiksliai du kartus. Tai lemia greitesnį ir gilesnį valymą.

Taip pat, cerio oksidas pagamina mažiau pelenų ir sukuria saugesnę reakciją visoms automobilio sistemoms.

Cerium in 3D. Source: Wikipedia

3D cerio oksido vaizdas. Šaltinis: Wikipedia

Xenum priedai DPF valymui

Pamatę skirtumus tarp dažniausiai naudojamų komponentų, tikriausiai darosi įdomu, kuriuos naudoja Xenum savo DPF valymo prieduose. Štai užuomina: NexGen™.

Cerio oksidas NEXGEN™ technologijoje

Xenum sukūrė ypatingą dyzelinio kuro priedo technologiją ir pavadino ją NEXGEN™. Xenum NEXGEN™ kuro priedai yra cerio oksido nano dalelių pagrindu – gerai žinomu oksidacijos katalizatoriumi, kuris pagerina degimą dyzeliniuose varikliuose.

NEXGEN™ technologijoje cerio oksido dalelės  yra 10 nanometrų dydžio, taigi jos padengia didelį paviršiaus plotą, tai jas paverčia nepaprastai efektyviu katalizatoriumi; net labai silpnas NEXGEN™ koncentratas užtikrina maksimalią oksidacijos galią ir pajėgumą.

PRIVALUMAI

Katalizinis NEXGEN™ priedų poveikis užtikrina nepaprastus pranašumus moderniuose dyzeliniuose varikliuose; jie sudegina kurą efektyvesniu ar užbaigtinesniu būdu. Net suodžių dalelės (nesudegęs kuras) yra oksiduojamos (sudeginamos) ir paverčiamos energija. Geresnis degimas ir efektyvesni varikliai sumažina nuodingų išmetamųjų dalelių kiekį:

  • Anglies dioksidas (CO2): sumažėjimas tiesiogiai susijęs su kuro sąnaudom, kiekvienas išsaugotas 1kg kuro sumažina CO2 emisijas apie 3kg.
  • Kietosios dalelės : nustatytas iki 18% sumažėjimas
  • Angliavandeniliai (HC): nustatytas iki 13% sumažėjimas
  • Anglies monoksidas (CO): nustatytas iki 6% sumažėjimas

NEXGEN™ sumažina ir panaikina esamas anglies apnašas. Taip pat apsaugo nuo tolimesnio anglies apnašų susidarymo visose vietose, kuriose jos kaupiasi: kietųjų dalelių filtre (DPF) taip pat ir variklio galvoje, stūmoklio karūnoje bei turbinos sparnuotėse.

Didesnės koncentracijos NEXGEN™ yra naudojamos visiškai išvalyti DPF ir turbo sparnuotes. Mūsų įžymusis IN&OUT Cleaner šioj srityje parodo išskirtinį efektyvumą

NEXGEN™ naudojamas šiuose produktuose:

Xenum DPF valymo priedų gama

Čia galite pamatyti, kokiu pajėgumu kiekvienas priedas dirba, valant DPF filtrą:

Produktas Įpurškimo valymas Siurblio valymas DPF valymas Turbinos valymas Kita apsauga
Ultimax Diesel ■■■■□ ■■■□□ ■□□□□ ■□□□□ ■■■□□
DPF Pro □□□□□ □□□□□ ■■■□□ ■■■□□ □□□□□
Full Detox ■■■■□ ■■■□□ ■■■□□ ■■■□□ ■■■□□
In & Out ■■■■■ ■■■■□ ■■■■■ ■■■■■ ■■■■□

Kaip matote, yra trys aiškūs DPF valymo pajėgumo lygiai. Kol Ultimax Diesel suteikia labai švelnų valymą, DPF Pro ir Full Detox užtikrina kruopštesnę regeneraciją. Vis dėl to, In&Out yra savo klasės lyderis.

Kaip tikriausiai jau numanote, šį efektyvumo skirtumą lemia sudėtyje esančios aktyviosios medžiagos.

Naudojantys Xenum cerio oksido pagrindu sukurtą Nexgen™ technologiją DPF Pro ir Full Detox gali žymiai paspartinti DPF filtro regeneracijos procesą. Abu priedai atgaivins vidutiniškai užsikimšusį DPF filtrą, naudojant tik 350ml produkto.

Kita vertus, ferocenu pagrindu kurtas Ultimax taip pat padeda su filtro valymu, tačiau palyginus su kitais priedais, naudojančiais cerio oksidą, poveikis yra ženkliai švelnesnis.

DĖMĖSIO! Jei galvojate naudoti DPF valymo priedą savo sunkiajam transportui, būkite atidūs – geležies pagrindu kurti priedai (kaip Ultimax Diesel) yra nerekomenduojami dėl esamos Continuosly Regenerating Trap (CRT) sistemos, kuri būna įstatyta DPF filtruose.

 


Būkite atsargūs ir nenaudokite feroceno pagrindu kurtų DPF valymo priedų savo sunkvežimiui.

Kokybė ranka rankon su kiekybe

Priedai be feroceno nėra išskirtinai Xenum gaminiai. Kitos kompanijos taip pat naudoja DPF valymo priedus, kurios pasikliauna ceriu ar platina. Tačiau Xenum yra vienintelis prekės ženklas, kuris užtikrina balansą tarp sudedamųjų dalių ir itin intensyvių aktyvių junginių net ir nedidelėse pakuotėse.

Šioje vietoje Xenum In & Out išsiskiria iš konkurentų. Maksimaliai išnaudojant Nexgen™ tehcnologiją, 1,5 litro skardinės turinys tiesiogiai supilamas į puspilnį dyzelinio kuro baką ir sukuria žymiai greitesnę ir efektyvesnę DPF regeneraciją

Be to, In & Out apdoroja ir daugelį kitų variklio ir išmetimo sistemų, kol tuo pačiu metu užtikrina išskirtinę apsaugą nuo korozijos ir oksidacijos

Taigi, kurį DPF valymo priedą man naudoti?

Atsakymas į šį klausimą priklauso nuo jūsų poreikių:

  • Norite apsaugoti DPF filtrą nuo užsikimšimo? DPF klaidos lemputė dar niekada nebuvo atsiradusi? Tiesiu taikymu rinkitės Ultimax Diesel.
  • Ar tai pirmas kartas, kai pastebite problemą su DPF? Tuomet DPF Pro turėtų padėti.
  • Ar jūsų DPF kelia problemų ir tuo pačiu norėtumėte suteikti varikliui pilną valymo procedūrą? Full Detox yra teisingas pasirinkimas.
  • Reguliariai patiriate problemų su DPF filtru arba esate žmogus, kuris nemėgsta eksperimentuoti? In&Out yra jums reikiamas pasirinkimas.

Pasirinkimas jūsų, bet būkite atidūs. Jeigu nesate tikras, kurį produktą naudoti, visada kreipkitės dėl patarimų į profesionalus.